söndag 15 september 2019

Då va det dax igen då 👍🏻

(Dikterar)

Hej!

Nu har denna helg fart förbi i ilfart. Asså jag hänger inte med 
jag fattar inte vart tiden tar vägen. Jag går ju hemma hela tiden så tiden borde 
stå still tycker jag men icke, den bara sping iväg.

I helgen så var Anders till Branäs och 
hämtade våran Förutga
som vi skall till husvagnen.






Allt hade gått bra under färden så nu är den på plats!!


Den skall få lite färg men  det blir nog till våren.
Tror att det är försent för att måla nu.
Till helgen så skall vi ev upp igen och då skall vi fixa så dörren
hamnar rätt så vi kommer in i husvagnen och lite annat skall fixas, 
kanske drar vi upp vagnen oxå men tror inte vi ställer den på plats 
än förrän  vi fixat färdigt allt som skall göras.

Sedan är det förvaring som skall på plats i stugan så
 att allt kommer att få plats.
Det är mycket saker som skall med när det väl bär iväg upp för vintern.
Vi håller tummarna för att det blir mycket snö så vi får glädje av 
första vintern i Hovfjället.

( Hoppas att jag snart kan börja skriva igen saknar min Dagbok 
mycket!!)

Hej P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar