torsdag 5 september 2019

Lite pyssel

 Hej hej
 igår så plockar jag fram min gamla men herregud vad heter den men ja så här kan det bli ibland för min hjärna fungerar inte riktigt som den ska, men symaskin heter det oj oj så tokigt det kan det bli ibland, men den plockar jag fram vår damma av den, den för ett jäkla väsen har jag märkt men med lite öronproppar  funkar det ganska bra faktiskt jag.
prövade att göra napphållare tror jag det heter och sen så Gjorde jag vant hållare kanske det heter,
jag vet inte riktigt om det heter så men såna där som sitter fast i jackan och vanten, ni få se på bilderna det var kul i alla fall










snörena på alla produkterna ska vara längre, det var bara tvungen och testa och se hur det funkar
 ha en bra kväll
 jag har dikterat nu så vi får se hur mycket fel det blir.

hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar