onsdag 16 oktober 2019

Första helgen på Fjället!

Nu har jag tillbringat min första helg uppe på fjället!
Asså det är så underbart.


Vagnen är på plats och allt funkar :-)




Lite mys med ljus på kvällen.


Allt funkade i förstugan oxå.


Tog en liten promenad upp på toppen men 
ack vad det blåste så jag gick fort ner
men det är sååå skönt.
Jag bara älskar naturen, ensamheten och 
fågelkvittret!!


Här uppe får jag verkligen vila som jag behöver,
det finns bara ett måste varje dag och det är att få i sig mat, 
annars så kan jag bara vila och hämta nya kraft till mitt "batteri"som tydligen går på 
sparlåga hela tiden nu. 

Fick förklarat för mig igår på Dagrehab att mitt "batteri" är nere på 
rött hela tiden och orkar inte ladda, för allt jag gör tar för mycket kraft så jag kommer inte över det röda
strecket, därför är min energi slut efter lunch men här uppe får jag möjlighet att bara vara mig själv och vila så mycket som jag behöver, den sociala biten får jag ta tag i när jag blir frisk!
Just nu handlar det om att ladda upp ordentligt.


Det är en jätte fin miljö här uppe vill ja lova, jag bara väntar tills jag orkar utforska 
alla stigar, det skall bli intressant o se vad som döljer sig bakom nästa krök :-)

Ha en fin dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar