lördag 14 mars 2020

Terapiarbete


Jag blev så fundersam på vad som hände igår när ja 
publicerade inlägget för halva är borta???
Jag fattar inget tur det inte slutade mitt i en mening för 
då hade ni nog funderat bra.


Mitt nya terapiarbete är igång iaf.
Det blir nog en ny Poncho fast i annat garn
och denna blir 2 färgad.


Jag tror den blir både lite tjockare och varmare än 
den förra men det tycker ja är skönt bara så det gör inget.
Färgerna är vit och lila. Vad den specifika 
lila färgen heter kommer jag inte ihåg nu.
Typiskt! 

Idag gjorde jag något som jag ALDRIG har varken 
ätit eller lagat. 


Det blev Rårakor med sylt!
Asså så gott! 
Det trodde jag inte men jag fick ändra mig kan jag lova.
Det var inte sista gången jag gjorde det.
För någon dag sedan åt jag Potatis plättar??,
det har jag häller aldrig varken hört talas om eller smakat
på och det var oxå gott.
Så nu blir det 2 nya rätter på menyn här hemma.
Inte dumt alls.

Just nu slappar jag och Rufus i soffan.
Sofie åkte till Nova en sväng och Anders 
åkte till Lofsdalen igår för att 
åka mera skoter. 

Det är så tyst här o det händer inte ofta men 
ack så skönt det är....

Nu har Rufus varit på kurs 2 ggr så nu får vi se om det
börjar hända något med han.
Först vill vi att han ska lära sig o lyssna när vi kallar på han, 
men han har alltid andra planer då så han vill inte 
riktigt lyssna :( 
Vi kämpar på här hemma med våra läxor så 
jag hoppas att det blir bra i slutändan.

Nä nu vill han ut så ha en trevlig kväll !!
/P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar