torsdag 12 mars 2020

Nu va det längesedan igen.

Det blir så när det är som det är.  Jag glömmer o sedan när ja kommer på det så kommer något emellan o då glöms det igen typiskt.

Det blev iaf inget jobb denna gång heller. Jag mår inte så bra just nu men ja hoppas att jag kommer dit ja var innan jul för då va det helt ok. Ingen Hv (huvudvärk) o mitt mående var ok och tröttheten var ok men tyvärr så fixade jag inte mer än ca 30 min aktivitet innan hv kom så det aktade jag mig för o då funkade ok.
Nu är ja nere på 0 ingen men har ökat mina tabletter så nu hoppas jag att det vänder snart så ja kommer i en ok fas igen, för nu är allt så där trist grått igen och det är inte allt kul men bara att acceptera o le. Det är jobbigt och svårt men ett måste för att jag ska orka med detta. Det blir som det blir men jag kämpar.

Har mitt terapiarbete igång igen. Min poncho jag gjorde är väl använd kan jag lova, både varm o mjuk så nu gör jag en till fast i ett annat garn, mamma gjorde en filt till Sofie i sådant garn när hon föddes o nu har jag äntligen hittat det så det blir bra hoppas jag.





Min goa Poncho! Använder den dagligen.
Lillkille ❤️




Måste bara visa vad stor våran lillkille 
har blivit nu. 
En av dom 6 raser han har i sig är 
Kinesisk Nakenhund och därför är han ju lite fläckig,
men det är bara gulligt det gör han till den är är så klart! Tyvärr så är ju han ju mer känslig än vanliga hundars har vi fått märkt.

Han fick utslag i hela nacken så det såg hemskt ut, vi smörjde o smörjde så nu är han helt ok igen men alla han tröjor jag gjorde i vinter har jag nu fått klå med t-shirt tyg på insidan för han tål nog inte garnet.
Så tråkigt men så är det ibland, bara att göra det bästa av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar