tisdag 4 februari 2020

IGTV ??? Nån som vet hur det funkar?

Hej på er !

Är det någon som har koll på vad IGTV är för något.
Jag har ju alltid problem med att lägga upp videoklipp här på
bloggen. 
Är den inte för lång, så är den filmad på något konstigt sätt
så det inte funkar och det är så
fruktansvärt irriterande. 
Jag vet inte vad jag gör för fel men det gör mig tokig!!!
Så nu hittade ja detta igtv på insta ? 
Det stod att man kan lägga ut klipp som är minst 15 sek o uppåt 
men det fixade ja inte heller, minst 1 min
kunde ja lägga ut?? 
Ja fattar inte vad ja gör för fel hela tiden.
Det är inte min grej tydligen.

Jag o Lill killen har tagit oss en liten sväng till vagnen 
denna v så nu blir det övningar o vila som gäller.

Fick ett bakslag när Rehab försökte göra test på mig 
för att se 
hur mycket ja klarar så nu är det mycket huvudvärk
och trött till Max. 
Sjukskrivningen blev förläng till 1/5-20 o ingen 
bilkörning är tillåtet 😤
Tråkigt men så är det, ja är ju inte redo när ja får bakslag
av att bara göra testet. 

Nu vilar vi gott 





Så nu är det snart natten. 

Ta hand om er o akta er
för att slå i huvudet, det kan 
bli långvarigt !!!

Natt natt 
Kram P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar