torsdag 2 januari 2020

Nyår kom och gick.........

Nyår blev det här uppe oxå.
Vi gjorde inget spec. 
Vi tog det bara lugnt.



Grillade hamburgare och dom blev jätte goda 
så vi åt riktigt gott.
Det blev ingen 3 rätters som jag har förstått 
att man ska äta på nyår men det spelar inte oss någon roll,
huvudsaken är att vi äter gott så är vi nöjda. Jag tror att mitt
mående har smittat av sig lite på familjen för
jag kräver inte mycket längre så det lilla är gott nog.



Vi spelade spel, massa brädspel blev det,
inte långa pass för jag behövde vila mellan spelen för 
att orka med nästa, så små korta stunder fick det bli iaf.
Hon var nöjd och tyckte det var roligt.




Provade min selfie pinne oxå och den funkar bra.



man kan bara vara sig själv så är det bara.
Tycker det är lite häftigt att den har en fjärrkontroll :)
(jag vet ja är lite töntig men det behövs inte så mycket mer än så för 
mig just nu för att roa mig :) )

Som sagt det blev en lugn kväll och jag somnade vid 22.45 
då orkade jag inte mer så jag sov in det nya året.
Får ta igen det nästa år.
Anders och Sofie var vakna så dom såg massa fyrverkerier.

Rufus då ja han gjorde som mig, han sov sig igenom
nyåret. Vi trodde han skulle bli rädd av alla smällare men han brydde sig inte
ett dugg om det alls. Vi hoppas att det fortsätter så.
Vi gick en promenad vid ca 20.30 o då small det lite men han bara tittade sig omkring o funderade 
på vart det kom ifrån. 
Så det gick bra.

Jag skall försöka att bli lite mer aktiv här men allt hänger på om 
jag orkar och dagsformen men det är ett av mina mål iaf. 
Jag tycker iaf att det fortfarande är kul att skriva "Dagbok" så
jag skall försöka hänga i.



Så här liten är fjärren.


Så här ser det ut när jag skriver lite.
Klart att han skall var med oxå mitt lilla ❤️
Nu kan jag sitta vid datorn i ca 10 min och det är ett framsteg har inte 
fixat att sitta här alls och 10 min hinner man att skriva några rader på.
Så det känns bra, ett steg i rätt riktning.

Hoppas nu att ALLA mina läsare fick ett bra NYÅR 
och att ni alla får en bra start på det nya året!!

Ha det bra tills vi Läses igen.
Kram P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar