onsdag 15 januari 2020

Glädjande Besked och Drömmar ...........

Idag var jag på Rehab och fick ett Glatt besked.
JAG FÅR BÖRJA KÖRA BIL IGEN !!!!!
Gissa om det är en lättnad :)
Så otroligt skönt det ska bli, jag 
får inte köra i statstrafik det första men på små
vägar med lite trafik för att se hur det går.
YIPPI YIPPI...


En riktig fin måne fick jag på morgon promenaden 
härrom dagen.


Har fått order om att ha lite terapi arbete
hemma på kvällen, så nu har jag börjat med en ny
tröja till Ruffe han behöver det.
Han växer så mycket nu men jag ser det inte, men 
märker det på han kläder :)


Denna fina bild tog Sofie från Liften i Hovfjället 
förra året.
Ljuvligt fin.


DRÖMMAR......

Det har jag massor...
Man hinner tänka mycket när man går hemma hela dagarna.


Fast det regnade dom första 8 dagarna så var det varmt och skönt 
och skratt anfallet jag fick när detta hände det glömmer jag aldrig.
- Mamma filma mig i slowmotion
- Jag vet inte hur man gör
- Jag ska visa sedan filmar du!
- ok 

Jag filmade och det kunde ju inte bli bättre än så här.
:)

Mina massagekurser som jag hade anmält mig till
för att kunna utveckla mig där blev ju inget av det häller, 
fick ju avboka alla i våras men hoppet finns kvar.
Vill ju fortfarande gå dom men orkar jag???


Det får tiden utvisa och jag har dom fortfarande som 
ett mål.
Jag vill men........
Tur att jag hann att gå några iaf men kommer jag ihåg dom 
när jag inte gjort det på över 1 år.
Får träna på Anders när jag blir frisk så att 
jag kan fortsätta med dom jag har gått iaf.
* Ansiktsmassage är väldigt skönt!!
* Avslappnings massagen är oxå helt underbar.

Jag själv får Taktil massage det är oxå avslappningsmassage
fast helkropp på Rehaben och det är så underbart.
Har ni inte provat så gör det.
Man blir så skönt avslappnad så man nästan somnar,
det är inget som gör ont eller obehagligt utan bara skönt.
Kan varmt rekommendera det.

Återkommer när jag orkar.

Kram P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar