måndag 30 december 2019

Julen kom och julen gick .......

Det blev julafton även iår.
Visst det blev kanske lite mycket för mig,
jag vilade och gjorde allt ja kunde men det hjälpte inte.




Det är härligt att ha alla samlade runt sig när man inte 
mår bra.
Det ger ny energi ❤️


Anders fick ett spikpannband av mig mot sin
huvudvärk. Faktiskt så hjälper den.
Den tar inte bort all värk men den lindrar.

Vi skulle ha åkt tillbaka till Hovfjället på julaftons kvällen men det blev på annandagen istället.
Jag låg däckad hela Juldagen, sov o var bara vaken för att äta o gå på toa typ.
Det slog ut mig totalt.
Det tog många dagar innan ja blev av med huvudvärken och började må bättre.


 Nu är vi på plats o hon åker skidor varje dag.
Det är blandad temperatur, ena dagen -10 och nästa +5.
Helt sjukt.
Jätte tråkigt för snön som kom innan jul har ju nästan 
försvunnit och det blir ju bara is och slask kvar.
Tråkigt!!!


Fick en försenad julklapp idag. 
Det är ett stativ till telefonen så man kan ta 
bra bilder och kanske spela in ett videoklipp igen om ja 
törs. Det va fjärrkontroll till så det blir jätte bra 
Tack ❤️


Rätt ok bild med kameran på stativet :) 

I morgon är det Nyårsafton så ni alla 
får ha en bra dag och ett 
Gott nytt 2020 

Kram P 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar