torsdag 19 december 2019

Snart Jul!

Jo det är ju det men vart tog detta året vägen??
Jag fattar inte att det gått så fort.
Jag kommer inte skriva någon sammanfattning
i år som ja brukar för det känns inte som det behövs.
Jag har varit sjuk hela året så det är som det är!
Jag hoppas att 2020 blir mitt år iaf.



Han bara älskar sin lilla korg ❤️


Ok lite bortskämd oxå kanske men det är skönt med 
närhet och värme.
Jag kan inte sluta lägga upp bilder på han, han är så
söt. 
Även om han har vissa ”nakna”fläckar så är 
han så söt o go och det gör att han passar ännu bättre in här för 
vi all är lite direkta 😁
Nä detta trodde ja inte om mig själv 
att ja skulle falla för en Hund?!


Denna fina stake gjorde Sofie i skolan !


Hon är så duktig och den är så fin så nu står den på
köksbordet o lyser varje dag när vi äter :) 

Idag var det -5 när ja gick upp vid 07,
jag gillar kyla i luften. Det blir så friskt
på något sätt. 
Ja gillar denna årstiden nu kan jag säga.
Nä nu ska ja gå min dagliga promenad o göra mina 
övningar. 

Ha en fin dag 
Kram P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar