torsdag 25 juli 2019

Nu tror ja att ja vet.....

Min Blogg kommer att från NU att vara en blandning av 3 saker.
Blogg
Vlogg
och även en
Podd .

Det upplägget tror ja blir bra. Det får hjälp mig nu när ja inte kan skriva. Försöker att diktateta detta så ja ber om ursäkt nu om det blir massa fel för ja får rätta hela tiden.
Jag kanske pratar för fot eller sluddrigt jag vet inte men jag gör så gott jag kan för att få ner detta. 

Detta med pod tänkte jag eftersom jag inte vill se mig själv eller tycker om att se mig själv så kanske det blir lättare med en podd där man bara lyssnar. Jag kan ju väl logga när jag är någonstans och filmar lite. 
Vi får se hur jag löser det jag prövar mig fram.



Såg dessa finingar bär jag tog min morgon promenad i morse.
Å det var varmt redan då, tror 23 g vid 10 tiden.
Får se nu då hur det går i helgen när vi åker bort. Skall bli skönt att komma hemifrån lite. Bara ja inte får massa huvudvärk.


Kram P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar