söndag 23 december 2018

Det blir visst jul här oxå i år. 

Tiden den bara går och går. 
Nu är det snart julafton oxå det känns konstigt efter allt som hänt den sista månaden.

❤️Den 25/12 är det precis 1 månad sedan mamma gick bort. Det har varit begravning som vi alla var med på och massa släkt och vänner, det var fint men fruktansvärt jobbigt❤️
Jag har varit hemma efter den för det har blivit för mycket för mig, mitt minne sviker så jag kommer inte ihåg något alls nästan, fick koppla på autopiloten för att funka alls men den ballade oxå ur på slutet så då insåg jag bara att det var att ge upp,  jag får skriva upp på lappar men det funkar ändå inte alltid, glömmer allt ändå, jag har fått ett tryck över bröstet som kommer o går men det har blivit lite bättre, det kommer fortfarande många ggr om dagen men inte som då när jag fick uppsöka läkaren och gå hem o vila..

Härrom dagen så var det så fint ute.



Önskade att det hade fått vara så här i morgon men 
nä det blir det inte men det blir iaf en
 VIT jul för första ggn på många många år...


Jag bara älskar våran brasa, den värmer så 
skönt nu när det är kallt ute bland det bästa 
vi fixat här hemma sedan vi flyttade hit  😀


Här står dom nu uppradade och fina våra små tomtar,
 2 tillskott blev det i år.
Det finns inte så mycket mer julpynt än så, 
en liten by och ett stall men jesus barnet med fam.
Igår så klädde hon granen iaf för hon vill lägga alla paket under den och den blev så fin.



Hon är så duktig våran lille tjej den blev jättefin.
NU längtar hon tills i morgon och att få öppna alla sina paket.
Robin, Alexandra och Marcus kommer på morgonen och käkar frulle med oss som vanligt,
sedan blir det paket öppning och dagen rullar på med allt som den förväntas.

GOD JUL till er alla...  

1 kommentar: